Wednesday, January 26, 2011

Singaore vs Field Trip

事發於一個多月前
爸爸:你想去field trip定係Singapore
兒子:我想去完field trip之後去Singapore
爸爸:如果你去field trip就去唔到Singapore
兒子:唔…….去field trip啦

事發於一個月前
爸爸:我要出機票,你同雩雩去唔去Singapore
媽媽:如果要去Singapore,我放兩日大假再加星期六日都可以,你不如問問雩雩會唔會想去Singapore,而唔去學校field trip先啦
爸爸:你想唔想去Singapore
兒子:好呀
爸爸:如果你去Singapore就去唔到field trip
兒子:吓……..唔…….算啦我都係去field trip
爸爸:吓!field trip竟然好玩過Singapore
媽媽:我都話佢寧願去field trip都唔去Singapore

事發於昨天晚上
爸爸:我明天去Singapore做嘢啦
兒子:我想喊
爸爸:掂解?
兒子:因為我好miss you
爸爸:我問你去唔去Singapore,你話去field trip,過兩日你同媽媽去field trip啦
兒子:呀…….明天掂呀?

No comments: