Wednesday, January 12, 2011

體貼

這晚媽仍有丁點兒精神,睡前答應在W姐story time後,媽媽再講一課聖經故事。關燈前當然再提他上多一次洗手間,再多飲些水,再問他有否感到皮膚乾,為他搽上潤膚膏。似乎這些令他不願立即睡的事情,通通辦妥了,我便關上燈,說一起禱告吧。有點意外的回答說
雩:我自己祈禱 (你今晚那麼自動自覺)
媽:好啦,你自己講
雩:我隻right left foot 有紅色,媽媽,隻腳是right foot定係left foot
媽:是right foot即右腳
雩:天父,我隻right foot右腳,有個紅色,媽媽,那個紅色叫什麼
媽:傷口
雩:我個right foot右腳傷口我想快D好噃。我想夜晚唔好起身去媽媽房搵媽媽,等佢快D好,唔好咳,流鼻水。
媽:係呀,你忘記同天父講,你自己也有唔舒服 (只記掛住為媽祈禱而忘記自己仍有病)
雩:我唔想咳,流鼻水,快D好噃。奉主名求,阿門
(多謝你的體貼,顧念到媽媽的需要)

No comments: