Thursday, October 13, 2011

哥哥捨不得細佬

以往你放學回家開門第一句話是叫媽媽,現在你不叫媽媽了,是叫細佬槎槎。一向喜歡出外玩的你,現在你喜歡多點留在家伴隨細佬。通常你只要求媽媽睡前與你看書,現在爸或媽也沒關係,只要是抱著細佬一起看書的那人即可。你很喜歡媽媽接送你上落校車,現在你不時要求細佬同行。

每當媽媽要送細佬上育嬰園,你總是依依不捨有時更會哭起來,又會說一起送細佬上學去。這日你又想法子令細佬多留一點時間在家。
媽媽:吃完早餐睇中文卡
雩雩:今晚先啦
媽媽:媽媽不用返工在家,不如早點睇啦
雩雩:我鍾意夜晚睇
媽媽:好啦你唔想睇,我食完早餐後就送細佬去育嬰園

當媽媽吃了早餐後
雩雩:好啦,我地不如睇卡先

讀完卡後
雩雩:媽媽呀,係唔係好大雨
媽媽:好似有點大
雩雩:落雨唔好帶細佬出街住
媽媽:唔緊要我揹住他帶把傘
雩雩:細佬瞓咗覺啦
媽媽:我會小心揹他不會吵醒他
雩雩:…….
媽媽:你係唔係唔想細佬出去,唔捨得佢 ?
雩雩:係呀

1 comment:

amy said...

aidan真的很喜歡弟弟呢! 希望他們長大了也一樣手足情深。